Hacienda el Rodeo - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Wim Egmond - WaarBenJij.nu Hacienda el Rodeo - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Wim Egmond - WaarBenJij.nu

Hacienda el Rodeo

Door: Wim en Ingeborg

Blijf op de hoogte en volg Wim

16 Augustus 2023 | Costa Rica, San José

Nu dan onze laatste blog, we zijn gisteren aangekomen in Ciudad Colón. Een buitenwijk van San José. De ranch waar we verblijven ligt ongeveer 10 kilometer buiten het centrum en de weg er naar toe is weer flink dalen.

We waren ongeveer twee uur eerder dan de rest van de familie, toen die arriveerde konden ze gelijk bij de lunch aanschuiven. Er lopen hier veel dieren rond en de boerderij is omgeven door een grote tuin. Er zijn geen andere gasten, dus we hebben volop de ruimte om de dingen te doen die we leuk vinden, zoals regenwormen, minbridge en bijkletsen. Er is een voetbalveldje op het terrein dus Maro heeft zich daar ook kunnen uitleven, we hebben de overgebleven tijd gebruikt om onze koffers te pakken en ons voor te bereiden op de reis naar Parijs, alwaar we een hotel voor de nacht hebben geboekt. Om half vier worden we opgehaald en gaan we dit mooie land verlaten.

PURA VIDA

• 16 Augustus 2023 - 22:28

Rebecca Bouwman:

Een reis om nooit te vergeten. Wat hebben jullie veel gezien en gedaan. Prachtig. Leuk om mee mogen te lezen. Bedankt daarvoor.

Voor nu een aangename reis naar huis en tot snel..

• 17 Augustus 2023 - 08:04

Karin Broekman:

Dank voor het delen van jullie mooie belevenissen! Nu al in afwachting van jullie fotoalbum [e-1f923].

Slaap lekker vannacht en een goede vlucht. En nog even samen genieten in Parijs.

Ingeborg tot maandag!

• 14 Februari 2024 - 14:31

Wilma De Wit:

Hai hai,

Met belangstelling heb ik jullie reisverslag gelezen. Zo te lezen hebben jullie een geweldige reis gehad. Wij zijn van plan om in december ongeveer dezelfde reis te maken. Ik twijfel echter of ik een reis zal boeken met een huurauto of met plaatselijk vervoer. Wat zouden jullie aanraden? Ik heb 1x gelezen dat jullie tol moesten betalen, was dit ook de enige keer? Ik ga uit van wel, want de wegen zijn niet je-van-het heb ik begrepen. Hebben jullie verder nog tips voor ons? Ik hoop dat je zou willen antwoorden!