Bushmans Kloof Lodge - Reisverslag uit Clanwilliam, Zuid-Afrika van Wim Egmond - WaarBenJij.nu Bushmans Kloof Lodge - Reisverslag uit Clanwilliam, Zuid-Afrika van Wim Egmond - WaarBenJij.nu

Bushmans Kloof Lodge

Door: Wim en Ingeborg

Blijf op de hoogte en volg Wim

12 Oktober 2015 | Zuid-Afrika, Clanwilliam

We hebben wederom een lange autorit vandaag, driehonderdvijfenveertig kilometers moeten we overbruggen totdat we op de plaats van bestemming zijn. Dit keer een zeer luxueuze lodge in een game reserve. We rijden dan weer door prachtige berglandschappen, dan weer door saaie eindeloze graanvelden, dan weer door wijngebieden. Na vijf uur rijden kwamen we bij de ingang van de lodge, dachten wij. Maar nee, we moesten nog ongeveer tien kilometer over een zandweg rijden voordat we bij de receptie kwamen. Vanaf dat moment werden we in de watten gelegd. Onze auto werd voor ons geparkeerd, we hadden onze persoonlijke ranger, Daniel, en kon het genieten beginnen. Om half vier begon het met een high tea, welke echt uitstekend verzorgd was en om half vijf was er een gamedrive. We hebben diverse antilopen gezien en weer een aantal Cape Mountain zebra's Tijdens de zonsondergang genoten we van een hapje en een drankje, welke Daniel had meegenomen in een grote koelbox. Nadat we terug waren bij de lodge hebben we eerst ons laten weken in een warm bad, waarna we van het diner mochten genieten. Alles sjiek de friemel, zelfs je servet werd voor je op je schoot gelegd. Wij werden verrast bij het openen van ons huisje door brandende kaarsjes, zijden badjassen die voor ons klaar lagen op het bed en een flesje water met wat lekkers er naast, super de luxe!!

• 14 Oktober 2015 - 05:19

De Broekmannen :

Klinkt nog steeds allemaal tiptop en erg herkenbaar!
    Blijf genieten!